loading...
مهدویت ، انتظار
منتظِر بازدید : 175 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

 

برای خواندن و یا استفاده از این اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

امشب نشسته بر دلم غم های عالم
بی تو گذشت این جمعه هم آقای عالم
این جمعه هم از تو خبر حتی نیامد
شب آمد و من ماندم و غم های عالم

 


 

ای کاش شبی ظهور می کرد بهار
از کوچه ی دل عبور می کرد بهار
من زرد ترین قصه ی عشقم
یک لحظه مرا مرور میکرد بهار


 

رو به غروب می رود جمعه انتظار من
رحم نمی کند خدا به صبر بی قرار من؟
ندبه به ندبه بی اثر سمت سمات می رود
کی به سمات می رسد ندبه ی انتظار من؟


 

در جمکران مانند باران حس بگیریم
ردّی ، نشانی از گل نرگس بگیریم
همچون پر پروانه ها اوجی بگیریم
اینک سراغی از گل نرگس بگیریم

اللهم عجل لولیک الفرج

صلوات

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا توانسته ایم در شناختن امام زمان (عج) به شما کمک کنیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 89
  • بازدید سال : 241
  • بازدید کلی : 16,664